מאמרים

שיווק באינטרנט

מהעולם הריאלי לעולם הוירטואלי

6 ביולי 2015
מאת:אופטיוויז

תחילת הדרך אז עד לפני 8 חודשים היית במצב שלכם, כשעוד חשבתי לעצמי מה כדאי לי לעשות עם עצמי בחיים, לאן עליי לפנות וכמו שהמבוגרים אומרים “מה עם לימודים”. אם גם אתם באותו מצב כרגע, הגעתם למקום הנכון. כשעניתי לטלפון



הרפתקאות 1 באפריל גרסת 2014, איך יפתיעו אותנו השנה?

1 באפריל 2014
מאת:אופטיוויז

החלטתי לעשות סיכום קטנטן ומתומצת של מתיחות ה 1 באפריל שאותם הספקתי לתפוס השנה.
בעיקר בתחום שלנו.
ראיתי שחלק מהמתיחות כבר עברו מפה לאוזן, וחלקם עדיין לא הספיקו להפתיע אותנו



רוצה אתר אינטרנט לעסק? דברים שחייבים לדעת מראש

9 בפברואר 2014
מאת:אופטיוויז

יש הרבה עסקים קטנים שמתחילים את דרכם באינטרנט גם אם מדובר רק באתר תדמית של חברה, וגם אם האתר משמש כעיקר הפעילות העסקית של חברה, יש הרבה שאלות חשובות ומשמעותיות שיש לקחת ורציתי לענות על החשובות מהן עכשיו, שימו לב



מתוק לו? חפשו בגוגל

20 בנובמבר 2013
מאת:אופטיוויז

למה קמפיינים בטלויזיה, ברדיו ובשלטי החוצות, כמו קמפיין “חפשו מתוק לו בגוגל” העכשווי, שולחים אותנו לחפש אותם בגוגל?



איך מבטלים את החלוקה החדשה בגימייל?

12 באוגוסט 2013
מאת:אופטיוויז

לפני כמה שבועות, החברה בגימייל החליטו לעשות קצת סדר בתיבת הדואר הנכנס שלנו, במקום שכל המיילים שלנו יגיעו לעמוד אחד, הם מחולקים היום שלוש קטגוריות: המיילים שלנו מתחלקים היום ככה: כל המיילים שבאמת מעניינים אותנו מגיעים ללשונית הראשית. כל המיילים



איך תוסיפו favicon לאתר שלכם?

29 ביולי 2013
מאת:אופטיוויז

אז מה זה בכלל favicon? כאתם גולשים לאתר חדש, תכלו לראות בלשונית העמוד בדפדפן לוגו קטן של האתר במידה ובעל האתר הטמיע favicon או שתגלו שם את favicon ברירת המחדל של הדפדפן שלכם . ככה נראים אייקונים המוכרים לנו (אנחנו



מדוע חתולים צופים בטלוויזיה?

23 ביוני 2013
מאת:אופטיוויז

המעבר מאתר דו-ממדי לאתר תלת-ממדי או מדוע חתולים צופים בטלוויזיה? מאמר-דעה מאת שחק לוי, זאפ גרופ הירח עשוי גבינה צהובה ביום בהיר אחד ויפה ב-1961, אחרי עוד הפסד של ארה”ב לסובייטים במרוץ לחלל, הכריז לפתע הנשיא קנדי כי ארצו תשגר



נשבר לי מהקישורים השבורים, מה עושים?

19 ביוני 2013
מאת:אופטיוויז

קישורים שבורים, נשמע כמו חתיכת סיפור מההפטרה, אבל טיפול קבוע בקישורים השבורים יכול לעשות פלאים לקידום ושיפור האתר שלכם. מה זה בכלל קישור חיצוני שבור? קישור חיצוני שבור יכול להווצר בכמה דרכים, ישנן שתי דרכים עיקריות בהן נוצרים קישורים שבורים:



רימרקטינג (Remarketing) מאחורי הקלעים

5 ביוני 2013
מאת:אופטיוויז

בטח כבר שמעתם בעבר על נושא השיווק מחדש או כפי שגוגל קוראים לזה רימרקטינג (Remarketing), במאמר הבא נסביר איך עובד הרימרקטינג ואיך אפשר לגרום לו לעבוד בצורה המיטבית ביותר.



כשהוירטואלי פוגש את האמיתי – פארודיה

13 במאי 2013
מאת:אופטיוויז

הרבה עוסקים בהשפעה של החיים הוירטואליים ברשתות החברתיות השונות על תפקודנו בחיים האמיתיים ומול רשת הקשרים הפיזיים שלנו. מחקרים, דוחו”חת, נסיונות ניתוחים מעמיקים, וכרגע עוד אף אחד לא באמת מבין מה הן ההשפעות של אופן התקשורת החדשה הזה, לחיוב ולשלילה.



המדיה החברתית בשירות הפוליטיקה

28 באפריל 2013
מאת:אופטיוויז

אובאמה מיקסם את אפשרויות המדיה החברתית באופן חסר תקדים עד היבחרו לנשיאות ארצות הברית, וגם לאחריה, יאיר לפיד ניצל את היותו איש תקשורת פופולרי ובעל יכולת כתיבה כדי להפוך את השימוש בפייסבוק לאמנות ולמינוף פוליטי חסר תקדים, במצרים המהפכה השלטונית



הגדרת יעדים לקמפיין קידום אורגני

5 באפריל 2013
מאת:אופטיוויז

אם בעבר הגדרת יעדים לקמפיין קידום אורגני בגוגל הוגדרה כעבודה לא מורכבת במיוחד והתבססה בעיקר על רשימת מילות מפתח כשהמטרה עצמה הייתה להגיע למקום כמה שיותר גבוה בכל אחת מן המילים, הרי שהיום המצב מורכב יותר הכירו את הסיבות והחדשות האחרונות בעניין



שיווק בפייסבוק – כמה כלים שיעזרו לכם לשפר הופעתכם!!!

25 במרץ 2013
מאת:אופטיוויז

שיווק  אתרים ושיווק בפייסבוק וברשתות החברתיות האחרות ,הם חלק בלתי נפרד היום אחד מהשני, אבל להבדיל מהקלות היחסית שבבדיקת ביצועי הקידום האורגני ומעקב אחרי התוצאות והמרות של תנועה ממנועי החיפוש, מעקב אחרי מה שעובד לכם ומה לא עובד ברשתות החברתיות



8 תוספים לגוגל כרום שישדרגו כל איש SEO

25 בפברואר 2013
מאת:אופטיוויז

כל איש SEO או Webmaster נעזר בכלים לביצוע המשימות שלו. ריכזנו עבורכם לקט של תוספים לדפדפן Google Chrome, שיעזרו לכם לאתר שגיאות ולשפר את נראות האתר שלכם במנועי החיפוש. מבין התוספים: תוסף לסימון קישורי nofollow, סימון קישורים שבורים, תצוגת תגיות מטא, בדיקת תגובות שרת ועוד.



SEO ו Inbound Marketing על קצה הלשון

3 בפברואר 2013
מאת:אופטיוויז

מנועי החיפוש מחפשים בשנים האחרונות דרכים חדשות לדעת להעריך כמה אתר טוב ומה נחשב לאתר טוב, ידיעת הנתון הזה פותחת למנוע החיפוש את הדלת ליכולת להעריך אילו אתרים ימוקמו בתוצאות החיפוש הגבוהות ובכך לשלב פרמטרים נוספים בהערכת הציון הדירוג שהאתר



ניהול תגובות אפקטיבי עבור עמודי פייסבוק עסקיים

27 בינואר 2013
מאת:אופטיוויז

 קצת רקע על פייסבוק (למי שהתעורר רק עכשיו) פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם, עם כמיליארד משתמשים פעילים, וכ-3.5 מיליון משתמשים בארץ. זמן השהיה הממוצע ברשת עומד בישראל על כ12-10 שעות בשבוע, פי כמה וכמה מכל אתר חדשות, וידיאו או



הנהג שלנו חברמן עכשיו גם בפייסבוק

4 בנובמבר 2012
מאת:אופטיוויז

זה לא סוד שמאז שנכנס הצ’ק אין לחיינו בסערה, רובנו הפכנו להיות מכורים ל”דיווחים חיים מהשטח”. וכתוצאה מההתלהבות מהיותנו במסעדה, בהופעה, בהצגה או אפילו סתם באיזה שוק או קניון, רוב החברים שלנו יודעים און ליין איפה אנחנו נמצאים, איפה היינו



איך לשמור על תדמית נקייה ברשת?

24 ביוני 2012
מאת:אופטיוויז

זהו. נגמר עידן ה”מי כבר יזכור את זה”. נגמר עידן ה”בחיים אין סיכוי שיידעו את זה עלי”. אפילו התירוץ “נו מה אתם רוצים הייתי תמים” כבר לא תופס.. זה כבר כמה שנים טובות שאנו מבינים פעם אחר פעם שכל מה



רוצים לקדם סטטוסים בפייסבוק? שלמו והרבה

13 במאי 2012
מאת:אופטיוויז

הרשת החברתית הגדולה בעולם לא מפסיקה לשנות פניה ולנסות למקסם את הרווחים שלה, בעיקר לרגל ההנפקה המתוכננת בימים הקרובים. לאחרונה בודקים בפייסבוק את האפשרות לתת לגולשים לקדם את הסטטוסים שלהם תמורת תשלום. תם עידן ההימוד לגבי הטיימינג, הניסוח, מצב הרוח



אז מה הופך סרטון לויראלי?

4 באפריל 2012
מאת:אופטיוויז

הרצון לעשות סרטון פשוט, באפס הוצאות, שיפיץ את עצמו כגלים על פני הים ברחבי הרשת ועימו את המסר הפרסומי שלנו או העסק שלנו הוא רעיון אוטופי. כולנו נפעמים מסרטונים קטנים שנהפכים לפופולריים במיוחד ברחבי הרשת ונצפים עשרות ומאות אלפי פעמים,



חדש בפייסבוק: רשימות עניין

14 במרץ 2012
מאת:אופטיוויז

בפייסבוק לא מפסיקים להתרענן ולחדש. עובדה שללא ספק עוזרת לה להישאר בראש החץ של מהפכת התקשורת החברתית של תקופתנו. עוד לא נרגענו מהטיים ליין האישי, והנה הגיע הטיים ליין לעמודים העסקיים. עוד לא הספקנו להבין מה ואיך בדיוק משתמשים בו,



פייסבוק מציגה: טיים-ליין לעסקים

4 במרץ 2012
מאת:אופטיוויז

לא בטוח אם אהבתם את הטיימליין של פייסבוק בפרופילים האישיים שלכם, ואולי גם התמהמתם ונשארתם עם מבנה הפרופיל הישן בתקווה שאף אחד בפייסבוק לא ישים לב.. אבל החל מתחילת החודש השיקה פייסובק את ממשק הטיימליין גם בעמודים העסקיים. נכון לעכשיו,



חשבונות מאומתים לסלבס בפייסבוק

26 בפברואר 2012
מאת:אופטיוויז

מסתבר שתופעת היוזרים המזויפים העבירה לראשי פייסבוק את הסעיף, והם יוצאים למלחמה. בקרוב מאוד תשיק החברה חשבונות פייסבוק מאומתים עבור ידוענים ואנשי ציבור, בדומה למה שטוויטר עושה כבר מזמן. האם המערב הפרוע שכל כך מאפיין את פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה



סוף עידן הלייק?

22 בינואר 2012
מאת:אופטיוויז

השבוע ארגנה הרשת החברתית הגדולה בעולם מסיבת עיתונאים מיוחדת. השמועות אודות החידושים שפייסבוק הולכת להציג היו רבות, אך רובן נסובו בעיקר סביב נושא אחד – השיתופיות. פייסבוק, ואיתה כנראה אתרים רבים ברחבי הרשת, מצעידים את הגולשים לעידן שבו חברינו ומכרנו



התמימות הבלתי נתפסת של הלייק

15 בינואר 2012
מאת:אופטיוויז

בחן את עצמך – כמה לייקים מוזרים יש לך בפרופיל? כפתור הלייק ללא ספק שינה את חיינו ואת הדרך שבה אנו מתקשרים. היכולת להגיב בלחיצת כפתור לסטטוסים או תמונות הופכת אותנו ל”מעורבים” מבלי לזוז מילימטר. ברוב המקרים זה מתחיל ונשאר





גוגל אנליטיקס

14 בנובמבר 2013

האם אפשר לסמוך על הנתונים של אנליטיקס ? פוסט על “דגימת נתונים”

מאת:אופטיוויז

דגימת נתונים הינה נושא שחשוב שנהיה מודעים אליו כאשר מנתחים נתונים גדולים בגוגל אנליטיקס. כיצד נדע שאנחנו עובדים עם דגימה של נתונים ומה ניתן לעשות?

23 בספטמבר 2013

איך לפלטר את הנתונים שלכם מהאנליטיקס (גם אם ה-IP שלכם אינו קבוע!)

מאת:אופטיוויז

באמצעות מספר הגדרות פשוטות, ניתן למנוע מנתונים לא רלוונטיים להיספר באנליטיקס. חסמו את ה-IP או את הדפדפן שלכם, של המפתח, ושל כל משתמש שלא צריך להיספר באנליטיקס ושמרו על אמינות המידע בחשבון שלכם.

12 ביוני 2013

איך להסיר את תוצאת החיפוש שלך מגוגל?

מאת:אופטיוויז

לעיתים אנו מגלים בגוגל תוצאות חיפוש לא רצויות מהאתר שלנו. בפוסט זה אסקור את סדר הפעולות להסרתם המהירה ביותר מתוצאות החיפוש

29 במאי 2013

שחזור חשבון אנליטיקס

מאת:אופטיוויז

ניתור אתרי לקוח באמצעות אנליטיקס ו-WMT הינו חלק מהשיגרה היום-יומית בקידום אתרים. בדיקת הודעות והתראות, מעקב אחרי התנהגות חריגה וכו. בפוסט זה ננתח מקרה בו חשבון האנליטיקס של לקוח נמחק בטעות על ידי אדמיניסטרטור שכבר אינו קשור לאתר.

19 במרץ 2013

איך להשתמש בנתונים שגוגל אנליטיקס מחביא ב-not provided?

מאת:אופטיוויז

אנשי SEO או בעלי אתרים שמשתמשים בגוגל אנליטיקס סובלים כבר מאז 2011 מהסתרת חלק מנתוני מקורות התנועה לאתר. בפוסט זה נציג למשתמשי גוגל אנליטיקס, טכניקה פשוטה יחסית, שתאפשר לכם להשתמש בנתוני מקורות תנועה לאתר שגוגל מסתירים תחת Not Provided

17 בפברואר 2013

איך נשאיר את הגולשים באתר קצת יותר?

מאת:אופטיוויז

אנחנו יודעים כבר בוודאות שאחד הסממנים שגורמים לגוגל להיות מרוצה מהאתר שלך (ועל הדרך גם לשפר את הציונים=מיקומים שהוא נותן לו) היא זמני השהייה באתר שלך וגם מספר העמודים הממוצע שגולש קורא באתר שלך. כמובן שהנתונים האלה ניתנים לפרשנות ויכול

20 בינואר 2013

מומחה קידום אתרים

מאת:אופטיוויז

קידום אתרים, מקצוע שלא היה קיים לפני 20 שנה, מקצוע שנוצר כחלק ממהפיכת האינטרנט העולמית שהופכת את עולמנו לכפר גלובלי קטן. כיום אין עדיין באוניברסיטאות מסלולים של קידום אתרים ומאד יכול להיות שבשנים הקרובות יהפוך מקצוע זה למקצוע אוניברסיטאי. איך

13 בינואר 2013

אופטימיזציה לאתרים מקודמים והפעם זמני טעינה לאתר

מאת:אופטיוויז

רקע כללי –  זמני טעינה ושרתים: מה זה זמן טעינה של עמוד אינטרנט Page speed? בשפה פשוטה ומעט ביטויים טכניים, זמן טעינת עמוד (או דף) אינטרנט זה הזמן שלוקח עד שכל הנתונים עוברים מהשרת (שבו מאוחסן האתר) אל הלקוח client/

25 ביולי 2012

איך תייצרו ROI מקידום האתר שלכם?

מאת:אופטיוויז

בעסקים, מכל סוג, מרכיב מהותי בכל פעילות הוא החזר ההשקעה – ROI (Return on Investment), הנקודה בה מחזירים את עלות ההשקעה בפעילות ומתחילים להרוויח. כיום, קשה יותר להצליח בפעילויות קידום אתר במנועי חיפוש וביצוע אופטימיזציה (SEO) איכותית בסביבה תחרותית ביותר



אופטימיזציה לאתרים

13 בפברואר 2014

קידום אתר וורדפרס מול לקדם אתר וויקס Wix Vs WordPress

מאת:אופטיוויז

הקדמה על חברת Wix   לפני שנתחיל לעשות את ההשוואה (הלא הכי הוגנת) בין מערכת ניהול התוכן WIX לבין מערכת ניהול התוכן (CMS) של WORDPRESS, אני רוצה לציין שאני מכיר את החבר’ה בWIX והם עושים אחלה עבודה כמה שנים רצופות, לא

9 בפברואר 2014

השפעת תוכן דינאמי על אתרכם ומשתמשיו

מאת:אופטיוויז

תוכן דינאמי הוא תוכן אשר מאפשר לגולשים ליצור עימו אינטראקציה בצורה ישירה, בין אם מדובר על תוכן אותו הגולשים עצמם כותבים (“תוכן גולשים”), ובין אם מדובר בתגובה או ביקורת על תוכן עריכתי מקצועי.
הכירו איך הוא תורם לאתרם, במה הוא מייחד אותו ואיך הוא עוזר לגולשים.

9 בפברואר 2014

מדריך htaccess. מהיר רק נשאר לעשות העתק הדבק

מאת:אופטיוויז

קודים ל htaccess.  לשיפור אבטחת המידע באתר חסימת תיקייה לפי כתובת IP הקוד הזה מתאים אם רואים שלאתר מסויים יש התקפה שמתבצעת ע”י כתובת IP מסויימת, לחלופין אפשר לאפשר גישה רק לכתובת IP מסויימת, זה מתאים להוסיף לתיקייה של האדמין.

4 בפברואר 2014

יתרונות וחסרונות באלמנטים של קידום, כי בדרך כלל אין תשובה אחת נכונה

מאת:אופטיוויז

הרבה מהסוגיות והלבטים בקידום אתרים לא יכול להיות מוכרע באופן וודאי ומוחלט, למשל האם עדיף אתר רספונסיבי או האם עדיף אתר נפרד למובייל? אין תשובה אחת לכל האתרים  מכיוון שלסוגי אתרים שונים יש פתרונות שונים, כנ”ל לגבי נושאים נוספים  אשר

26 בדצמבר 2013

איך להטמיע סרטון יוטיוב באתר בלי לאבד גולשים לטובת Youtube

מאת:אופטיוויז

במדריך זה אסקור טכניקות להטמעת סרטון יוטיוב באתר באופן שיפחית את הסיכוי שהגולשים יצאו מהאתר ויעברו ל-youtube

18 בנובמבר 2013

מאסון לפאסון! עונש ידני, פינגווין, איך לשקם אתר שנפגע מכל הכיוונים?

מאת:אופטיוויז

תיאור מקרה של אתר שנפגע גם בכמות הכניסות וגם במיקומים מכמה סיבות שונות, ועל דרך הטיפול והשבת התנועה לאתר

26 ביוני 2013

אבטחת אתרי וורדפרס – כי לא פשוט לקדם אתר שנפרץ

מאת:אופטיוויז

על חשיבות האבטחה לאתרי וורדפרס אני חושב שלא צריך להרחיב, ובכל זאת מילה וחצי הקדמה, בגלל שוורדפרס זו כנראה הפלטפורמה הגדולה ביותר מבחינת כמות האתרים המשתמשים בה (ובלי ספק המערכת הגמישה ביותר מבחינת אפשרויות והתאמות), כתוצאה מפופולריות המערכת גם נסיונות

31 במרץ 2013

מדגיש הנתונים של גוגל (google data highlighter)

מאת:אופטיוויז

רוצים תוצאות עשירות במנועי החיפוש ובלי שתצטרכו מתכנת? להלן מדריך מלא לשימוש במדגיש הנתונים של גוגל – כולל דוגמא והוראות מפורטות.

3 במרץ 2013

קידום אתרים ומערכות לניהול תוכן/ CMS

מאת:אופטיוויז

אם נבחן אתרים לפי רמת יכולת קידום אתרים ניתן יהיה לחלק אתרים באופן פשוט לשלושה סוגים: אתרים שלא ניתנים לקידום – מוגבלים בנקודות קריטיות אתרים שניתנים לקידום – אבל לא אופטימליים אתרים מצוינים לקידום – גמישים   1.אתרים שלא ניתנים לקידום: אתרים

25 בפברואר 2013

8 תוספים לגוגל כרום שישדרגו כל איש SEO

מאת:אופטיוויז

כל איש SEO או Webmaster נעזר בכלים לביצוע המשימות שלו. ריכזנו עבורכם לקט של תוספים לדפדפן Google Chrome, שיעזרו לכם לאתר שגיאות ולשפר את נראות האתר שלכם במנועי החיפוש. מבין התוספים: תוסף לסימון קישורי nofollow, סימון קישורים שבורים, תצוגת תגיות מטא, בדיקת תגובות שרת ועוד.

4 בינואר 2013

12 כלים ותוכנות חינמיות שישדרגו כל מקדם אתרים מקצועי

מאת:אופטיוויז

לקט 12 כלים שימושיים למקדמי אתרים. מבין הכלים – כלי לניתוח קישורים לאתר, פלטפורמה להחלפת ובניית קישורים, כלי בדיקת תוכן כפול, כלי למפות אתר, כלי לבדיקת תגובות שרת ועוד כלים שימושיים רבים.

12 בנובמבר 2012

קידום אתר בגוגל – אמנות שהיא מקצוע

מאת:אופטיוויז

היום יותר מתמיד הפך כל הנושא קידום האתרים בגוגל למקצוע הדורש ידע רב וניסיון. האלגוריתם (מבנה התוכנה) של גוגל השתכלל מאוד בעשור האחרון ויחד עם יעילותו הרבה ותרומתו המכרעת למציאת אתרים ואינפורמציה שונה ברשת, נולד הצורך באנשי מקצוע מנוסים אשר

30 באוקטובר 2012

קידום במנועי חיפוש – SEO על קצה המזלג

מאת:אופטיוויז

קידום במנועי חיפוש – כלי חיוני לחשיפת העסק באינטרנט כיום המודעות לחשיבות הנוכחות האפקטיבית ברשת האינטרנט יושבת היטב אצל מנהלי השיווק ובעלי העסקים. לבעלי העסקים מניע כלכלי חזק לקידום האתר שלהם מכיוון שהופעתו בצמרת הדירוג של מנועי החיפוש, ובראשם גוגל

19 באפריל 2012

5 תוספים חוסכי זמן לגוגל כרום

מאת:אופטיוויז

כרום הוא הדפדפן שלכם? ליקטנו עבורכם 5 תוספים מדליקים שיחסכו לכם זמן גלישה יקר (כולל מדריכי שימוש ולינקים להורדה) – חיפוש ביוטיוב תוך כדי גלישה, שמירת לשוניות לאחר כך, חיבור למספרי משתמשי פייסבוק, תוסף עזר לצילום מסך ושליחת כל הלשוניות הפתוחות במייל.

8 בפברואר 2012

קידום אתרים סלולאריים

מאת:אופטיוויז

החיפוש באמצעות טלפונים ניידים ממשיך לגדול בהתמדה, בעיקר עם התפתחות מכשירי האייפון והאנדרואיד השונים. כיום אנשים רבים צריכים משהו “על הדרך” ומשתמשים בטלפון הנייד כדי למצוא אותו. התאמה וקידום של אתרים למכשירים סלולריים זה תחום רווחי מאד שלא מפסיק להתרחב

7 בספטמבר 2011

עשרה טיפים סופר-שימושיים ליוזביליות של דפי אינטרנט

מאת:אופטיוויז

האם הייתם רוצים שהגולשים שלכם ממש יתעניינו באתר שלכם? שיקשרו אליו מיוזמתם מאתר שלהם? שיצרו אתכם קשר כמעט מכל ביקור באתר? שיפור של כמה דברים בסיסיים ביוזביליות (שימושיות) של העמודים שלכם יגרמו לשינוי מהותי בלוק, בתנועה ובהמרות של האתר שלכם.



שיווק בפייסבוק

18 ביולי 2013

Graph Search או: מה קרה לסרגל החיפוש של פייסבוק?

מאת:אופטיוויז

רובכם בטח שמתם לב שפייסבוק השיקה בימים האחרונים את כלי החיפוש החברתי החדש שלה המכונה “Graph Search” (או “חיפוש בגרף החברתי”) – אך לא בטוח שהבנתם מה זה אומר ומה השתנה, אם בכלל. אז נא להכיר: מדובר במנוע חיפוש חדש

3 ביולי 2013

האשטאגס בפייסבוק – מה זה ואיך זה עוזר לנו לקדם עמודים עסקיים?

מאת:אופטיוויז

ההאשטאג (המסומן בסולמית #) הפציע בטוויטר, המשיך לאינסטגרם ולטמבלרים ואחרי תקופה ארוכה בה רבים השתמשו בו למרות שכלל לא היה לו שם שימוש – עכשיו הוא סוף סוף הגיע גם לפייסבוק. למי שעדיין לא התיידד עם הסולמית הנחמדה, מדובר בתגית

22 במאי 2013

האלגוריתם של פייסבוק – איך הוא עובד ולמה זה אמור לעניין אותנו?

מאת:אופטיוויז

למזלנו, האלגוריתם המתוחכם של פייסבוק המכונה “EdgeRank” הוא כבר לא סוד ומכיוון ויש לו השפעה עצומה על הפצת וחשיפת התכנים שלנו, חשוב להבין כיצד הוא עובד ומה ניתן לעשות על מנת למקסם את נוכחות העמוד שלנו בניוזפיד של אוהדינו.

14 באוקטובר 2012

בחירות אובאמה סטייל?

מאת:אופטיוויז

מערכת הבחירות 2013 תכניס את כולנו לקדחת הפייסבוק, הטוויטר, הבלוגים והיו-טיוב מעורבת יפה יפה בפוליטיקה, מזימות ותככים – נראה כי חברי הכנסת גילו את נפלאות המדיה החדשה ונבכי התקשורת הבלתי אמצעית עם קהל הבוחרים הפוטנציאליים שלהם. נכון, אובאמה היה שם

2 בספטמבר 2012

פייסבוק – המלשינון הלאומי, או: סוף שיתוף במחשבה תחילה

מאת:אופטיוויז

נדמה שהיסטריית השיתוף כבשה את העולם. כולם משתפים את כולם בכל דבר ובכל מקום. מה אנחנו חושבים, מה אנחנו מרגישים, איזו כתבה קראנו, איזה שיר שמענו, איפה אנחנו אוכלים, עם מי אנחנו אוכלים, כמה סוכר יש בקפה שאנחנו שותים ובאיזו

12 באוגוסט 2012

לייק אחד והכל מסתדר

מאת:אופטיוויז

הידעתם? מבחינת פייסבוק “לייק” נחשב לפעולה הכי פסיבית והכי פחות ויראלית ברשת. הכוונה היא כמובן לא “לייק” לעמוד עסקי, אלא לייק לתמונה, סטטוס או תגובה. כלומר, מבחינת פייסבוק אם עשיתם לייק, עשיתם את המינימום ההכרחי – לחצתם על הכפתור השמאלי

2 ביולי 2012

הפרסום בפייסבוק – עובד?

מאת:אופטיוויז

עושה רושם שלמרות שפייסבוק היא כיום אחת מהשחקניות העיקריות בתחום הפרסום והשיווק באינטרנט, עדיין רב הנעלם על הידוע. המפרסמים חלוקים בדעתם לגבי היעילות של הפרסום באינטרנט באמצעות פייסבוק במתכונת הPPC (תשלום על קליק), למרות שרובם תמימי דעים שתמהיל מדויק של

10 ביוני 2012

פייסבוק – גירסת הילדים

מאת:אופטיוויז

באופן רשמי, מעל גבי התקנונים הארוכים והלא תמיד מובנים של פייסבוק, מוצהר בגלוי: השימוש בפייסבוק הוא מגיל 13 ומעלה בלבד. לא שבני 13-16 לא נחשבים ילדים לטעמנו, אבל פייסבוק, שמודעת לסכנות האורבות לילד התמים הנקלע לציפורניו של יוזר מזויף שמאחוריו

28 במאי 2012

פייסבוק פוזלת לעולם הסמארטפונים

מאת:אופטיוויז

זה לא סוד שקברניטי פייסבוק לא מרוצים מהיכולות שמפגינה הרשת החברתית הגדולה בסצינת בטלפונים הניידים. אפילו מארק צוקרברג טוען שהם לא מצליחים להדביק את הקצב בעולם הסלולר. התפוצה כל כך גדולה, קצב ההצטרפות מטורף, ו”המפקדה העליונה” שלפייסבוק לא מצליחה לתת תשובות

15 באפריל 2012

האם היה מוקדם להספיד את גוגל פלוס?

מאת:אופטיוויז

בגוגל לא מתייאשים. למרות ההיסטריה הרגעית והבאזז שנסוב סביב הרשת החברתית החדשה שלהם, הלא היא גוגל פלוס, ועשרות המילונים שהצטרפו תוך שבועות ספורים מאז השקתה, נראה כי נכון לעכשיו די שומם שם. את האמת – מתי בפעם האחרונה התעדכנתם בניוז

6 באוגוסט 2011

משחק מכור: כל מה שרציתם לדעת על תחרויות לייקים

מאת:אופטיוויז

כמה פעמים ביקשו מכם לעשות לייק לאיזו תמונה או סיפור? כמה פעמים השתתפתם בתחרות לייקים בשביל לזכות בחופשה? הגיע הזמן שתדעו: לא משנה כמה תתאמצו – אין לכם סיכוי לזכות. כל האמת על מלחמת הלייקים ומי באמת מרוויח מזה.

27 ביולי 2011

איך לזהות יוזרים מזויפים בפייסבוק

מאת:אופטיוויז

פנה אליכם עוז זהבי ומבקש לצרף אתכם לחברים שלו? משה לוי מהיסודי רוצה לחדש את הקשר למרות שאתם ממש לא מצליחים להיזכר מי הוא? דוגמנית-על עם פנים מתוקות במיוחד עם עשרות חברים משותפים רוצה להיות חברה שלך?

נגישות