שיווק בפייסבוק – כמה כלים שיעזרו לכם לשפר הופעתכם!!!

שיווק  אתרים ושיווק בפייסבוק וברשתות החברתיות האחרות ,הם חלק בלתי נפרד היום אחד מהשני, אבל להבדיל מהקלות היחסית שבבדיקת ביצועי הקידום האורגני ומעקב אחרי התוצאות והמרות של תנועה ממנועי החיפוש, מעקב אחרי מה שעובד לכם ומה לא עובד ברשתות החברתיות היא משימה לא קלה בכלל. רציתי לשתף אתכם בכמה כלים פופולריים ברשת שיעזרו לכם לבדוק מה יעבוד לכם ומה לא.

ShareCount.com

הכלי הזה יספור לכם את סך כל הפעילות פייסבוק שלכם (לייקים, שיתופים ותגובות) העוקבים שלכם בגוגל+, טוויטר ו לינדאקין, שימו לב לא להכניס את המייל שלכם, מניסיון כאוב עם אתרים כאלה, מי שמכניס מייל, מחכה לו תיבת דוא”ל מלאה בערב…;-). הכלי הזה פשוט נורא ויעשה את המשימה עבורכם יופי יופי. כדאי להשתמש בכלי כזה פעם בתקופה קבועה ולראות איזה ערוץ שלכם מתקדם יותר ואיזה פחות. כלים נוספים דומים LinkTally.com.

PostRocket.com

מה הוא עושה?

  • עיקר העבודה שלו היא לתזמן את הפוסטים שלכם, לא צריך לשבת כל יום ולכתוב פוסט ולהפיץ . איתו אפשר לכתוב כמה פוסטים שאתם רוצים ולתזמן אותם איך שתרצו.
  • פיצ’ר נוסף מעניין שלו הוא האפשרות להפוך את הקישורי לפוסט שלכם לתמונה וכך למשוך יותר קליקים לפוסט .
  • שולח דו”ח מותאם יומית לביצועים של העמוד שלכם.
  • קיים גם כתוסף לדפדפנים , איתו תוכלו לשתף בתוכן וובי ביתר קלות.
  • ***הכלי הזה מגיע בגרסה החינמית עבור עמוד פייסבוק אחד (מי שמריץ יותר , או שיקח איש מקצוע או שישתמש בגרסא בתשלום).

Markerly.com

אמנם מדובר בעוד תוסף של כפתורים לשיתוף תכנים באתר, אבל הוא ללא ספק היפה מכולם (לטעמי), שיווק נכון באינטרנט מתבסס גם על הופעה שלך בכל מקום אפשרי ואחד הסיגנלים החשובים ביותר היא כמה שיתופים/המלצות האתר/תוכן/תמונה/כתבה שלך קיבלו ברשת .למה התוסף הזה מדליק , הנה:

  • מאוד פשוט לשיתוף תמונות – כפתורי השיתוף לרשתות המובילים קופצים לעין רק מתי שהגולש עובר עם העכבר מעל לתמונה, משפר מאוד את סיכויי השיתוף.
  • מאפשר שיתוף של חלקי טקסט מהאתר שלכם.
  • עוקב אחרי התנועה החוזרת אליכם מהרשתות החברתיות!
  • בטח יש עוד משהו שפספסתי.

 Mention.net

נקודה שעליה משום מה לא רבים מתעכבים היא מספר הפעמים שהמותג/אתר שלכם מוזכר ברשתות החברתיות. הפעמים בהם אתם מוזכרים ברשתות החברתיות קשים מאוד למעקב וצריך לקחת בחשבון שהציוץ או השיתוף שלכם יכול להיות מוצג בוצרה שלילית. אם אתם יודעים לעלות על האזכור השלילי הזה בזמן, תוכלו להגיב ולנסות למזער את הנזק שלו במידת האפשר. גם אזכורים חיוביים יכולים למנף אתכם, אם אתם משתתפים באמצע דיוק חיובי עליכם שלא אתם התחלתם, תוכלו לחזק מאוד את המותג שלכם.

מה עושה הכלי הזה? אתעכב על כמה פיצ’רים חשובים שלו –

  • תקבלו הודעה בכל פעם שאתם מוזכרים ברשתות החברתיות – כך תוכלו להתערב בזמן, גם עם האזכור הוא חיובי וגם אם הוא שלילי.
  • פעולה אוטומטית – בהתאם לקריטריונים שאתם קובעים, תוכלו לעשות פעולות אוטומטיות מהירות – טוויט חוזר ואיזכור טוב שלכם או שיתוף מהיר בפייסבוק שאתם רוצים שכולם ידעו עליו.
  • יעזור מאוד לדעת שהכלי הזה שזמין גם כאפליקציה לנייד שלכם, כל לא תפספסו שום דבר…

יש לכם כלים אחרים בהם אתם משתמשים? נשמח לשמוע עליהם!

נכתב ע”י משה סמואל

רוצים לחזור לקטע מיוחד במאמר?

שיתוף המאמר:

אולי יעניין אתכם גם:

כותבי המאמר: צוות אופטיוויז

Optiwise היא זרוע שירותי השיווק הדיגיטלי של חברת NGSoft ומתמחה במתן פתרון מקיף וכולל לשיווק מתקדם באינטרנט, באמצעות שורה של כלים מקצועיים מוכווני תוצאות. האפשרויות שמעניקה Optiwise מתאימות למגוון רחב של חברות ועסקים בתחומים שונים.

שירותיה של Optiwise מעניקים פתרון שיווקי כולל לעסקים בינוניים וגדולים המעוניינים להגדיל בצורה אפקטיבית את הנוכחות ברשת האינטרנט ולהביא יותר הזדמנויות עסקיות.

 

 
נגישות