בעולם בו גוגל משנים את האלגוריתמים כל הזמן, איך לדאוג שהאתר שלך יופיע במיקומים טובים בחיפוש האורגני של המחר?
עם כל כך הרבה מתחרים ואדישות של הצרכנים עקב ריבוי הפרסומות, איך לגרום לכך שקהל היעד המדויק יקליק דווקא על המודעה שלך?
לכל עסק ומותג יש כיום עמוד פייסבוק, אבל בתכלס – מה ההבדל ביניהם?
אם יש טיפ אחד חשוב וחינמי שנוכל לתת לכם – הוא שרשימת הדיוור היא אחד הנכסים הכי חשובים שיש לעסק שלכם. אם לא ה- נכס החשוב ביותר.
מזל טוב! נולדה לכם אפליקציה חדשה. מה עכשיו?
נהדר. יש לכם אחלה טראפיק לאתר, אבל האם באמת יש מספיק פניות ורכישות? שפרו את ביצועי האתר והיקפי ההמרות דרכו.