איך לשמור על תדמית נקייה ברשת?

זהו. נגמר עידן ה”מי כבר יזכור את זה”. נגמר עידן ה”בחיים אין סיכוי שיידעו את זה עלי”. אפילו התירוץ “נו מה אתם רוצים הייתי תמים” כבר לא תופס..
זה כבר כמה שנים טובות שאנו מבינים פעם אחר פעם שכל מה שעשינו, כל מה שפרסמנו, כל מה שפרסמו עלינו – נמצא ברשת בשביל להישאר.
בין אם זה פייסבוק, בין אם זה גוגל, ובין אם אלו בלוגים או אתרי חדשות – נדמה שהזיכרון של הרשת הוא נצחי. לכן היום, יותר מתמיד, אם התדמית שלנו חשובה לנו, ואם לא בא לנו שעוד עשרים שנה מישהו ימצא משהו שכתבנו או איזו תמונה שהעלנו “פעם כשהיינו צעירים וטיפשים” יש להיות מאוד זהירים. אולי אנחנו נהיה סלחנים, אבל מאוד יכול להיות שטעויות מסוג כזה עלולות לפגוע לנו במשרה חדשה נחשקת, או אולי אפילו בזוגיות מתהווה, ובמקרים מסוימים גם בחיי המשפחה.

בקישור הבא תמצאו כתבה ובה עשרה טיפים לשמירה על מוניטין מוצלח ברשת.

http://www.feeder.co.il/article-10-tips-for-keeping-a-positive-reputation-online-1000756712

רוצים לחזור לקטע מיוחד במאמר?

שיתוף המאמר:

אולי יעניין אתכם גם:

כותבי המאמר: צוות אופטיוויז

Optiwise היא זרוע שירותי השיווק הדיגיטלי של חברת NGSoft ומתמחה במתן פתרון מקיף וכולל לשיווק מתקדם באינטרנט, באמצעות שורה של כלים מקצועיים מוכווני תוצאות. האפשרויות שמעניקה Optiwise מתאימות למגוון רחב של חברות ועסקים בתחומים שונים.

שירותיה של Optiwise מעניקים פתרון שיווקי כולל לעסקים בינוניים וגדולים המעוניינים להגדיל בצורה אפקטיבית את הנוכחות ברשת האינטרנט ולהביא יותר הזדמנויות עסקיות.

 

 
נגישות