עושה רושם שלמרות שפייסבוק היא כיום אחת מהשחקניות העיקריות בתחום הפרסום והשיווק באינטרנט, עדיין רב הנעלם על הידוע. המפרסמים חלוקים בדעתם לגבי היעילות של הפרסום באינטרנט באמצעות פייסבוק במתכונת הPPC (תשלום על קליק), למרות שרובם תמימי דעים שתמהיל מדויק של פרסום, תוכן, עניין ואינטראקציה עם הקהל אכן מביא תוצאות בטווח הבינוני והארוך לעסק.
לכתבה בנושא באתר של גלובס לחצו כאן
כדי לנצל את הידע שנרכש בשנים האחרונות (פייסבוק עדיין צעירה, רק בת שש..) וכדי לפרסם בפייסבוק באופן אפקטיבי, כדאי לזכור את הנקודות הבאות:
1. פייסבוק אינה המדיה המתאימה לפרסום רכישה מיידית של מוצרים (קנה עכשיו) אלא ליצירת מערכת יחסים עם הלקוח לשם קניה עתידית.
2. הגדרת קהל היעד ופילוח מדויק שלו הינם כלים מצוינים בפייסבוק להצלחת הקמפיין, בעיקר בזכות היותה מבוססת על קשרי חברות ועניין.
3. יש לשלב בקמפיין תמונה המושכת את העין, קופי קצר וברור (או מסקרן) והכי חשוב – הנעה לפעולה
4. ניהול תקציב מדויק – סכום, זמן, ומה אנ ורוצים להשיג בסוופ של הקמפיין.
למידע נוסף וטיפים על פרסום אפקטיבי בפייסבוק לחצו כאן
ישנם המון מאמרים וכתבות שמפורסמות לאחרונה בגנות הפרסום בפייסבוק לעומת גוגל בטענה שלטווח הארוך, חברות מפיקות הרבה פחות תועלת ממנה.
אני בדעה, שהמטרה הראשונית של המטרה שלך צריכה להיות "לייק" לעמוד שלך ולצבור קהל לקוחות מפולח. מרגע שיש לך אנשים שלוחצים לייק – יש לך מצבור של אנשים שניתן להגיע אליהם ללא כל עלות נוספת – מעבר להקלקה הראשונית של הלקוח מהקמפיין (למבצעים, מתנות וכו').