כשהוירטואלי פוגש את האמיתי – פארודיה

הרבה עוסקים בהשפעה של החיים הוירטואליים ברשתות החברתיות השונות על תפקודנו בחיים האמיתיים ומול רשת הקשרים הפיזיים שלנו. מחקרים, דוחו”חת, נסיונות ניתוחים מעמיקים, וכרגע עוד אף אחד לא באמת מבין מה הן ההשפעות של אופן התקשורת החדשה הזה, לחיוב ולשלילה.

אחת הדרכים המקוריות והמשעשעות להתייחס לעניין היא באמצעות פארודיות, בעיקר בנוגע לשבירת הגבולות שבין הוירטואלי למציאותי. איך היינו מתנהגים אם היינו מכילים את הכללים וההתנהגויות בפייסבוק למשל על החיים האמיתיים? ואיך זה היה מתבטא עם הניואנסים של טוויטר?

הרשת מלאה בסרטונים ובדיחות בנושא, הנה כמה מהם:

איך היו נראים עדכונים של פייסבוק בעולם האמיתי

הקומיקאי הצרפתי רמי מדגים איך נראה “עקוב אחרי” של טוויטר בחיים האמיתיים

מערכון של ארץ נהדרת: פייסבוק בחיים האמיתיים

 

רוצים לחזור לקטע מיוחד במאמר?

שיתוף המאמר:

אולי יעניין אתכם גם:

כותבי המאמר: צוות אופטיוויז

Optiwise היא זרוע שירותי השיווק הדיגיטלי של חברת NGSoft ומתמחה במתן פתרון מקיף וכולל לשיווק מתקדם באינטרנט, באמצעות שורה של כלים מקצועיים מוכווני תוצאות. האפשרויות שמעניקה Optiwise מתאימות למגוון רחב של חברות ועסקים בתחומים שונים.

שירותיה של Optiwise מעניקים פתרון שיווקי כולל לעסקים בינוניים וגדולים המעוניינים להגדיל בצורה אפקטיבית את הנוכחות ברשת האינטרנט ולהביא יותר הזדמנויות עסקיות.

 

 
נגישות