קידום אתר בגוגל – אמנות שהיא מקצוע

12 בנובמבר 2012 /

היום יותר מתמיד הפך כל הנושא קידום האתרים בגוגל למקצוע הדורש ידע רב וניסיון. האלגוריתם (מבנה התוכנה) של גוגל השתכלל מאוד בעשור האחרון ויחד עם יעילותו הרבה ותרומתו המכרעת למציאת אתרים ואינפורמציה שונה ברשת, נולד הצורך באנשי מקצוע מנוסים אשר רכשו את הידע הנדרש על מנת להסתנכרן עם הדרישות של גוגל על מנת שיציג את האתרים הרצויים בתוצאות חיפוש גבוהות כמה שאפשר.

ככל שגוגל מסוגל לשרת את האינטרסים של בעלי האתרים כך נדרשת יותר מיומנות בהפעלתם והכרה מעמיקה של יכולתם מול מנוע החיפוש הגדול בעולם. שימוש נכון ואפקטיבי עבור אופטיוויז קידום אתריםקידום אתרים בגוגל דורש ידע והבנה בכמה תחומים. ראשית יש להכיר את שיטות הפעולה של גוגל שהן רבות ומורכבות, ומשתנות לא מעט פעמים. לאחר מכן יש להבין לעומק את התנהגות הלקוחות הפוטנציאליים ברשת, את הפסיכולוגיה שמניעה אותם, מה הם מחפשים, מה הם רוצים, לדעת לזהות אותם וכיצד לנתב אותם. בנוסף יש לדעת איך לחשוף בפניהם באופן היעיל ביותר את האתר, רצוי עוד בשלב שבו הוא מופיע בפניהם כבר בתוצאות החיפוש.

קידום אתר בגוגל הוא הדבר הראשון והמרכזי שכל בעל עסק חייב לעשות אם הוא רוצה שהעסק שלו יהיה בעל נוכחות אפקטיבית ברשת. לא יועיל אתר מעוצב ויפהפה אם הוא ימוקם אי שם ברשת ואף אחד לא ייכנס אליו. אתר כזה משמש ככרטיס ביקור חסר תועלת שאליו ייכנס רק מי שנפנה אותו באופן ישיר. אמנם נכון כי גוגל דואגים באופן עצמאי לכל נושא תוצאות החיפוש, ובסופו של דבר יאתרו גם את האתרים שאינם מקודמים ויציגו גם אותם, אבל בתחרות הקיימת היום, עם עשרות, מאות ואלפי אתרים, ללא הידע המתאים בקידום האתר בגוגל ושמירה על התוצאות לאורך זמן, האתר מהר מאוד יעשה את דרכו לעמודים לא רלוונטיים בתוצאות החיפוש, ולשם כידוע הגולשים כמעט ולא מגיעים.

עבור מלאכת קידום אתר בגוגל ומנועי החיפוש יש לבצע עבודות תחזוקה שוטפת באתר עצמו. תהליך כזה נקרא אופטימיזציה של האתר, כלומר התאמת האתר באופן הטוב ביותר מול הרגלי הגלישה של הלקוחות הפוטנציאליים לאתר זה ומול הדרישות של גוגל – ברמת התוכן, ברמת הקוד וברמת המבנה.

תכנון נכון במבנה האתר והתזמון המדויק בביצוע שינויים הינם גורמים חשובים ביותר בכל מה שקשור לקידום אתרים בגוגל. חלוקה נכונה של העמודים, קביעת יעדים בקידום, התייחסות נכונה לכמות התנועה באתר ויצירת תנועה רחבה ככל שניתן להמשך – כל אלה ועוד מרכיבים את תהליך האופטימיזציה של האתר.

זכרו, הקמת אתר ללא השקעה בקידומו משולה לפתיחת חנות ברחוב צדדי מבלי לתלות שלט בחוץ.  מי ידע על קיומה? על בעל החנות לדעת לזהות את הלקוחות הפוטנציאליים שלו ולדעת כיצד להגיע אליהם, ובהתאם לרצונותיהם המשתנים עליו לארגן ולהרחיב את מרכולתו.

קידום אתרים בגוגל שיווק הוא מלאכה שיש להבין בה ולהשקיע בה. ככל שהשוק העסקי והאינטרנטי נעשה מורכב ותחרותי יותר, כך מלאכת קידום האתר חשובה וקריטית יותר.

פוסטים שאולי יענינו אותך

6 ביולי 2015 /

מהעולם הריאלי לעולם הוירטואלי

נכתב ע"י ניסן בכר

תחילת הדרך אז עד לפני 8 חודשים היית במצב שלכם, כשעוד חשבתי לעצמי מה כדאי לי לעשות עם עצמי בחיים, לאן עליי לפנות וכמו שהמבוגרים אומרים "מה עם לימודים". אם גם אתם באותו מצב כרגע, הגעתם למקום הנכון. כשעניתי לטלפון

1 באפריל 2014 /

הרפתקאות 1 באפריל גרסת 2014, איך יפתיעו אותנו השנה?

נכתב ע"י מנשה אברמוב

החלטתי לעשות סיכום קטנטן ומתומצת של מתיחות ה 1 באפריל שאותם הספקתי לתפוס השנה.
בעיקר בתחום שלנו.
ראיתי שחלק מהמתיחות כבר עברו מפה לאוזן, וחלקם עדיין לא הספיקו להפתיע אותנו

13 בפברואר 2014 /

קידום אתר וורדפרס מול לקדם אתר וויקס Wix Vs WordPress

נכתב ע"י מוטי חמו

הקדמה על חברת Wix   לפני שנתחיל לעשות את ההשוואה (הלא הכי הוגנת) בין מערכת ניהול התוכן WIX לבין מערכת ניהול התוכן (CMS) של WORDPRESS, אני רוצה לציין שאני מכיר את החבר'ה בWIX והם עושים אחלה עבודה כמה שנים רצופות, לא

3 תגובות על “קידום אתר בגוגל – אמנות שהיא מקצוע”

כתיבת תגובה


האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות