רימרקטינג (Remarketing) מאחורי הקלעים

5 ביוני 2013 /
שיווק באינטרנט /

בטח כבר שמעתם בעבר על נושא השיווק מחדש או כפי שגוגל קוראים לזה רימרקטינג (Remarketing), במאמר הבא נסביר איך עובד הרימרקטינג ואיך אפשר לגרום לו לעבוד בצורה המיטבית ביותר.

קמפיין רימרקטינג ניתן לעשות בגוגל אדוורדס, הרימרקטינג זה דרך לפרסם ללקחות אשר ביקרו אצלנו באתר, בדף נחיתה, בבלוג או בכל דף אינטרנטי שיש לנו, ע"י הרימרקטינג אנו יכולים להציע ללקוחות שכבר ביקרו אצלנו הצעה שרלוונטית אליהם, הלקוחות שביקרו באתר מזוהים ע"י קוד מיוחד שנשתל אצלם במחשב ויודע לזהות אותם כאשר הם גולשים באתרי תוכן ובאתרים אלו יש פרסומות של רשת התוכן של גוגל (adsense), אותו גולש שביקר באתר יראה את הפרסומת שלנו וידע כי הוא כבר ביקר אצלנו ולמעשה יזהה את הפרסומת כי הוא יראה את המוצר או השרות שהוא מחפש.

re marketing ads

איך זה עובד?

נעשה סימולציה קצרה. יש לנו אתר למכירה של נעלי ריצה מקצועיות:

  1. גולש נכנס לגוגל וחיפש "נעלי ריצה מקצועיות".
  2. הגולש נכנס לאתר שלנו מהתוצאות האורגניות או מהתוצאות הממומנות.
  3. הגולש החליט שהוא רוצה להמשיך ולחפש "נעלי ריצה מקצועיות"  בעוד אתרים אחרים.
  4. בזמן שהגולש ביקר אצלנו באתר הגולש נצבע ע"י קוד מיוחד שזיהה אותו כגולש אצלנו באתר.
  5. לאחר שהגולש יצא מהאתר הוא ימשיך לראות פרסומות (באנרים או מודעות טקסט) שלנו בכל אתר אינטרנט שמכיל פרסומות של רשת התוכן של גוגל.

כאשר נעשה קמפיין רימרקטינג בגוגל אדוורדס אנו נגדיל את הסיכוי לביצוע פעולה ע"י הגולש, זה יכול להיות מכירה באתר או השארת פרטים לצורך מתן שירות, אותו גולש שביקר אצלנו באתר יראה את הבאנר או מודעת טקסט ויזכור שהוא כבר ביקר באתר ואנו בעצם "נזכיר" לו שהוא צריך את השרות/המוצר שלנו.

חשוב להדגיש שהרימרקטינג יזהה גולשים שהגיעו בכל צורה – כניסה ישירה לאתר, קמפיין של גוגל אדוורדס או מהתוצאות האורגניות.

אז מה היה לנו

קמפיין רימרקטינג שזיהה גולשים שביקרו באתר שלנו, הגולש זיהה את הפרסומת כמוצר או שרות שהוא מחפש, הגדלנו את הסיכוי למכירה או השארת פרטים מצד הגולש, מיקסמנו את התנועה שמגיעה אלינו לאתר.

נכתב על ידי

פוסטים שאולי יענינו אותך

6 ביולי 2015 /

מהעולם הריאלי לעולם הוירטואלי

נכתב ע"י ניסן בכר

תחילת הדרך אז עד לפני 8 חודשים היית במצב שלכם, כשעוד חשבתי לעצמי מה כדאי לי לעשות עם עצמי בחיים, לאן עליי לפנות וכמו שהמבוגרים אומרים "מה עם לימודים". אם גם אתם באותו מצב כרגע, הגעתם למקום הנכון. כשעניתי לטלפון

1 באפריל 2014 /

הרפתקאות 1 באפריל גרסת 2014, איך יפתיעו אותנו השנה?

נכתב ע"י מנשה אברמוב

החלטתי לעשות סיכום קטנטן ומתומצת של מתיחות ה 1 באפריל שאותם הספקתי לתפוס השנה.
בעיקר בתחום שלנו.
ראיתי שחלק מהמתיחות כבר עברו מפה לאוזן, וחלקם עדיין לא הספיקו להפתיע אותנו

13 בפברואר 2014 /

קידום אתר וורדפרס מול לקדם אתר וויקס Wix Vs WordPress

נכתב ע"י מוטי חמו

הקדמה על חברת Wix   לפני שנתחיל לעשות את ההשוואה (הלא הכי הוגנת) בין מערכת ניהול התוכן WIX לבין מערכת ניהול התוכן (CMS) של WORDPRESS, אני רוצה לציין שאני מכיר את החבר'ה בWIX והם עושים אחלה עבודה כמה שנים רצופות, לא

תגובה אחת על “רימרקטינג (Remarketing) מאחורי הקלעים”

  1. רימרקטינג יש גם בגוגל אדוורדס, גם בפייסבוק וגם ברשתות מדיה אחרות ומאשר למפרסם "לרדוף" אחר הלקוח שהגיע לאתר שלו/דף נחיתה.
    כתבתי כאן http://www.seoreport.co.il/2874 על היתרונות של שיווק מחדש ועל כל הסוגים של Remarketing הקיימים היום.
    בהצלחה,
    זהר עמיהוד
    עזור לבעלי עסקים להביא לקוחות לאתר, ליצור פניות ויותר מכירות


כתיבת תגובה


האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות