שיווק בפייסבוק – כמה כלים שיעזרו לכם לשפר הופעתכם!!!

25 במרץ 2013 /
שיווק באינטרנט /

שיווק  אתרים ושיווק בפייסבוק וברשתות החברתיות האחרות ,הם חלק בלתי נפרד היום אחד מהשני, אבל להבדיל מהקלות היחסית שבבדיקת ביצועי הקידום האורגני ומעקב אחרי התוצאות והמרות של תנועה ממנועי החיפוש, מעקב אחרי מה שעובד לכם ומה לא עובד ברשתות החברתיות היא משימה לא קלה בכלל. רציתי לשתף אתכם בכמה כלים פופולריים ברשת שיעזרו לכם לבדוק מה יעבוד לכם ומה לא.

ShareCount.com

הכלי הזה יספור לכם את סך כל הפעילות פייסבוק שלכם (לייקים, שיתופים ותגובות) העוקבים שלכם בגוגל+, טוויטר ו לינדאקין, שימו לב לא להכניס את המייל שלכם, מניסיון כאוב עם אתרים כאלה, מי שמכניס מייל, מחכה לו תיבת דוא"ל מלאה בערב…;-). הכלי הזה פשוט נורא ויעשה את המשימה עבורכם יופי יופי. כדאי להשתמש בכלי כזה פעם בתקופה קבועה ולראות איזה ערוץ שלכם מתקדם יותר ואיזה פחות. כלים נוספים דומים LinkTally.com.

PostRocket.com

מה הוא עושה?

  • עיקר העבודה שלו היא לתזמן את הפוסטים שלכם, לא צריך לשבת כל יום ולכתוב פוסט ולהפיץ . איתו אפשר לכתוב כמה פוסטים שאתם רוצים ולתזמן אותם איך שתרצו.
  • פיצ'ר נוסף מעניין שלו הוא האפשרות להפוך את הקישורי לפוסט שלכם לתמונה וכך למשוך יותר קליקים לפוסט .
  • שולח דו"ח מותאם יומית לביצועים של העמוד שלכם.
  • קיים גם כתוסף לדפדפנים , איתו תוכלו לשתף בתוכן וובי ביתר קלות.
  • ***הכלי הזה מגיע בגרסה החינמית עבור עמוד פייסבוק אחד (מי שמריץ יותר , או שיקח איש מקצוע או שישתמש בגרסא בתשלום).

Markerly.com

אמנם מדובר בעוד תוסף של כפתורים לשיתוף תכנים באתר, אבל הוא ללא ספק היפה מכולם (לטעמי), שיווק נכון באינטרנט מתבסס גם על הופעה שלך בכל מקום אפשרי ואחד הסיגנלים החשובים ביותר היא כמה שיתופים/המלצות האתר/תוכן/תמונה/כתבה שלך קיבלו ברשת .למה התוסף הזה מדליק , הנה:

  • מאוד פשוט לשיתוף תמונות – כפתורי השיתוף לרשתות המובילים קופצים לעין רק מתי שהגולש עובר עם העכבר מעל לתמונה, משפר מאוד את סיכויי השיתוף.
  • מאפשר שיתוף של חלקי טקסט מהאתר שלכם.
  • עוקב אחרי התנועה החוזרת אליכם מהרשתות החברתיות!
  • בטח יש עוד משהו שפספסתי.

 Mention.net

נקודה שעליה משום מה לא רבים מתעכבים היא מספר הפעמים שהמותג/אתר שלכם מוזכר ברשתות החברתיות. הפעמים בהם אתם מוזכרים ברשתות החברתיות קשים מאוד למעקב וצריך לקחת בחשבון שהציוץ או השיתוף שלכם יכול להיות מוצג בוצרה שלילית. אם אתם יודעים לעלות על האזכור השלילי הזה בזמן, תוכלו להגיב ולנסות למזער את הנזק שלו במידת האפשר. גם אזכורים חיוביים יכולים למנף אתכם, אם אתם משתתפים באמצע דיוק חיובי עליכם שלא אתם התחלתם, תוכלו לחזק מאוד את המותג שלכם.

מה עושה הכלי הזה? אתעכב על כמה פיצ'רים חשובים שלו –

  • תקבלו הודעה בכל פעם שאתם מוזכרים ברשתות החברתיות – כך תוכלו להתערב בזמן, גם עם האזכור הוא חיובי וגם אם הוא שלילי.
  • פעולה אוטומטית – בהתאם לקריטריונים שאתם קובעים, תוכלו לעשות פעולות אוטומטיות מהירות – טוויט חוזר ואיזכור טוב שלכם או שיתוף מהיר בפייסבוק שאתם רוצים שכולם ידעו עליו.
  • יעזור מאוד לדעת שהכלי הזה שזמין גם כאפליקציה לנייד שלכם, כל לא תפספסו שום דבר…

 

יש לכם כלים אחרים בהם אתם משתמשים? נשמח לשמוע עליהם!

נכתב ע"י משה סמואל

פוסטים שאולי יענינו אותך

6 ביולי 2015 /

מהעולם הריאלי לעולם הוירטואלי

נכתב ע"י ניסן בכר

תחילת הדרך אז עד לפני 8 חודשים היית במצב שלכם, כשעוד חשבתי לעצמי מה כדאי לי לעשות עם עצמי בחיים, לאן עליי לפנות וכמו שהמבוגרים אומרים "מה עם לימודים". אם גם אתם באותו מצב כרגע, הגעתם למקום הנכון. כשעניתי לטלפון

1 באפריל 2014 /

הרפתקאות 1 באפריל גרסת 2014, איך יפתיעו אותנו השנה?

נכתב ע"י מנשה אברמוב

החלטתי לעשות סיכום קטנטן ומתומצת של מתיחות ה 1 באפריל שאותם הספקתי לתפוס השנה.
בעיקר בתחום שלנו.
ראיתי שחלק מהמתיחות כבר עברו מפה לאוזן, וחלקם עדיין לא הספיקו להפתיע אותנו

13 בפברואר 2014 /

קידום אתר וורדפרס מול לקדם אתר וויקס Wix Vs WordPress

נכתב ע"י מוטי חמו

הקדמה על חברת Wix   לפני שנתחיל לעשות את ההשוואה (הלא הכי הוגנת) בין מערכת ניהול התוכן WIX לבין מערכת ניהול התוכן (CMS) של WORDPRESS, אני רוצה לציין שאני מכיר את החבר'ה בWIX והם עושים אחלה עבודה כמה שנים רצופות, לא

3 תגובות על “שיווק בפייסבוק – כמה כלים שיעזרו לכם לשפר הופעתכם!!!”

  1. היי אחלה פוסט, ארצה להציג 2 כלים שבהם אני משתמש יום יום ואותם רוב המקדמים בארץ לא מכירים.
    IFTTT שמאפשר ליצור פעולות אוטומטיות על בסיס מרכיבים, כלי נהדר שעימו אני משתמש המון(בעיקר עם אתרי לקוחות).

    ביחד עם הכלי אני גם עובד עם ה Feedburner שמאפשר ליצור רשומת RSS בניהול מלא.
    עם הכלי אני נוטה לנטר את פעילות הגולשים, לבצע הטמעות ובכך להגדיל את תנועת הגולשים.

    שילוב של שני הכלים מאפשר ליצור סינדיקציה תכנים ברשתות חברתיות מגוונות(89 ערוצים נכון לעכשיו)

    מה שמעניין אותי אם אתה נחשפת לאחד מן הכלים שהמלצתי לך עליהם ואם אתה מבצע בהם שימוש


    • אני משתמש הרבה בהשוואות סיגנלים חברתיים,
      אני יוצא מתוך נקודת פתיחה שאתר שיש לו פעילות/ חשבון בכל/רוב הרשתות החברתיות לוקח את העבודה שלו ברצינות,
      כך שאם יש לנו אתר עיסקי למשל, שיש לו פרופילים ברשתות המובילות+לינדאין, אפשר לומר שהוא פעיל קידומית, לא יושב בשקט.
      לגבי IFTT, מכיר, יופי של דבר.
      תודה, משה.


כתיבת תגובה


האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות